
Турбіна на Рено Трафік 1.9 dCi (80kw,100kw)- GARRETT (США) 7517685005S
16 957 ₴
- Немає в наявності
- Код: 751768-5005S
- +380 (50) 208-40-11
- +380 (96) 347-71-95
- +380 (63) 283-18-88
Турбіна на Рено Трафік / Опель Віваро / Ніссан Примастар ( Renault Trafic / Opel Vivaro / Nissan Primastar ) починаючи з 2001 року випуску, двигун 1.9 dCi (80kw,100kw). Виробник GARRETT (США) 7517685005S
Номери виробників
3K :
53039700048 , 53039800048 , 53039880048 , 53039900048 , 5303 988 0048
ACI - AVESA : IT-700830-5001S , IT-751768-5004S , IT-5303-988-0048
BTS Turbo : T912045 , T914740 , T914750 , T914750BL
BU : 125151 , 127405 , 125218 , 127405KIT001 , ABS005
BorgWarner : 5303-988-0048
DELPHI : HRX102
ELRING : 715.350
GARRETT : 703245-1 , 703245-2 , 703245-0001 , 703245-0002 , 703245-0004 , 703245-5001S , 703245-5002S , 717345-1 , 717345-2 , 717348-1 , 717348-2 , 717345-0001 , 717345-0002 , 717348-0001 , 717348-0002 , 717345-5001S , 717345-5002S , 717348-5001S , 717348-5002S , 738123-1 , 738123-2 , 738123-3 , 738123-4 , 738123-5 , 738123-0001 , 738123-0002 , 738123-0003 , 738123-0004 , 738123-0005 , 738123-5001S , 738123-5002S , 738123-5003S , 738123-5004S , 738123-5005S , 751768-1 , 751768-2 , 751768-3 , 751768-4 , 751768-5 , 751768-0001 , 751768-0002 , 751768-0003 , 751768-0004 , 751768-0005 , 751768-5001S , 751768-5002S , 751768-5003S , 751768-5004S , 751768-5005S
GENERAL MOTORS : 93184486
KKK : 53039700048 , 53039880048
MAHLE ORIGINAL : 007 TC 17405 000 , 021 TC 14750 000
MITSUBISHI : 8200348244 , 8200544911 , 8200458162 , 8200683854 , 8200091350A , 1441100QAA , 7700108052 , 7711134299 , 7701472228 , MW31216381 , MW30620721
MOTAIR TURBOLADER : 334108 , 660006 , 3722016
MS (Motor Service) : 751768-5002S
Metalcaucho : 92140
NISSAN : 8200348244 , 8200544911 , 8200458162 , 8200683854 , 8200091350A , 1441100Q0A , 1441100QAA , 1441100Q0H , 14411-00QAA , 14411-00QOH , 7700108052 , 7711134299 , 7701472228
OPEL : 9121244 , R1630019 , 8200348244 , 8200544911 , 8200458162 , 8200683854 , 8200091350A , 93160135 , 93198157 , 93187292 , 93184486 , 1441100QAA , 4405411 , 4433764 , 4409975 , 4416393 , 45 06 129 , 7700108052 , 7711134299 , 7701472228 , 5860004
RCA FRANCE : RCA7032452 , RCA7173452 , RCA7173482 , RCA53039700048
RENAULT : 504071574 , 9121244 , 82107431 , 8200046681 , 8200348242 , 8200348244 , 8200544911 , 8200458160 , 8200458162 , 8200084399 , 8200683853 , 8200683854 , 8200091350 , 8200046681A , 8200046681B , 8200091350A , 8200091350B , 8200095350A , 82 00 502 013 , 82 00 575 657 , 93160135 , 93187292 , 1441100QAA , 14411-00QOH , 86002418 , 7700108030 , 7700105102 , 7700108052 , 7711134774 , 7711134299 , 770105102C , 7701478022 , 7701472228 , 7701474358 , 7701476298 , 7711497142 , 7700105102C , 77 01 048 678 , 5860004 , MW31216381 , MW30620721
RENAULT TRUCKS : 82107431 , 820084399 , 8200143794 , 8200544911 , 8200544907 , 8200458162 , 8200683854 , 8200091350 , 8200091350A , 8200091350B , 7700105102 , 7700108052 , 7711134299 , 7701478022 , 7701478026 , 7701472228 , 7711497500 , 7711497142 , 7700105102C
SCHLUTTER TURBOLADER : 172-06580
SONNENSCHEIN : 703245-0001 , 717345-0001 , 751768-0001 , 751768-0002 , 751768-0003 , 751768-0004 , 751768-5004S
TURBO MOTOR : TG7032452
TURBO' S HOET : 1101201 , 1103455 , 1100778
VAICO : V46-0141 , 46-0141
VAUXHALL : 93184486
VEGE : 03392233
VOLVO : 30620721 , 30620721 , 8200348244 , 8200544911 , 8200458162 , 8200683854 , 8200091350A , 1441100QAA , 36002418 , 36002418 , 8602271 , 8602271 , 7700108052 , 7711134299 , 7701472228
ІНСТРУКЦІЯ ПО УСТАНОВЦІ І ЕКСПЛУАТАЦІЇ ТУРБІН (ТУРБОКОМПРЕСОРІВ).
Дана інструкція відображає набутий багатий досвід по установці і експлуатації турбокомпресорів. Не дотримання даної інструкції призведе до швидкого виходу турбіни з ладу.
1.ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
1.1. Турбіна (турбокомпресор) встановлюються на двигун так, щоб вісь турбінного валу була паралельна земної поверхні. В іншому випадку виникають додаткові навантаження на підшипники ковзання, пов'язані з гіроскопічним ефектом. При великому куті нахилу виникають проблеми зі зливом масла з середнього корпусу.
1.2. Отвір для подачі масла в середній корпус турбіни (турбокомпресора) має бути розміщене вертикально вгору плюс/мінус 15 градусів. В іншому випадку виникають проблеми зі зливом масла з середнього корпусу.
1.3. Особливу увагу повинно бути приділено магістралі подачі масла на турбіну (турбокомпресор). Внутрішній діаметр магістралі повинен бути не менше 4 мм. Матеріалом для масляної магістралі можуть служити сталеві або мідна трубка, гнучкий шланг з армованого високотемпературного телефону. Використовуйте надійні різьбові з'єднання. Застосування дюритовых шлангів та з'єднань на хомутах не допустимо.
1.4. Злив масла з середнього корпусу повинен здійснюватися самопливом, зливна магістраль не повинна мати сильфонів і від'ємних кутів нахилу. Мінімально можливий внутрішній діаметр зливного патрубка повинен бути 12 мм. Для виготовлення зливного патрубка найкраще підходять сталь, алюміній і армовані силіконові шланги. Вхід магістралі зливу масла в піддон двигуна повинен бути вище рівня масла в ньому. Фланець приєднання зливного патрубка до середнього корпусу турбокомпресора повинен бути вище рівня масла в піддоні двигуна.
1.5. Максимальний тиск масла, що надходить у середній корпус турбокомпресора не повинне перевищувати 4,5...5,0 бар! Інакше виникає переповнення маслом камери середнього корпусу (масло не встигає зливатися) і "видавлювання" масла у турбінну і компресорну частину турбіни. Якщо тиск в магістралі занадто висока необхідно використовувати рестрикторами, поступово зменшуючи переріз магістралі подачі масла з кроком 0,5 мм. Мінімально можливе значення тиску масла на холостих обертах - 0,7 бар.
1.6. Необхідно використовувати повітряний фільтр , що має пропускну здатність , достатню для встановлюваного типу турбокомпресора. В іншому випадку при високих навантаженнях двигуна не вистачить повітря для роботи (зменшення тиску наддуву , падіння потужності). Забруднене або не відповідний фільтр призводить до виникнення сильного (більше 0,05 бар) розрядження між фільтром і турбокомпресором і призводить до "висмоктування" олії з компресорної частини турбіни.
1.7. Будь двигун оснащений системою вентиляції картерних газів. Для зменшення попадання масла і бруду в компресорну частину турбіни з картерними газами доцільно використовувати різноманітні фільтри-відстійники. Крім того несправність (закоксованість) системи вентиляції картерних газів призводить до збільшення тиску в піддоні двигуна і, як наслідок, утрудненого зливу масла з середнього корпусу турбіни і "видавлювання" масла у турбінну і компресорну частину турбіни.
1.8. Автомобіль, оснащений турбонаддувом, повинен бути оснащений відповідною системою випуску. У разі, якщо протитиск в системі випуску перевищує 0,05 бар двигун не розвиватиме належної потужності. Крім того, виникають додаткові навантаження на упорний підшипник турбіни, що призводить до його швидкого зносу і виходу турбокомпресора з ладу.
1.9. Автомобіль, оснащений турбонаддувом повинен мати систему подачі палива, здатну подати достатню його кількість, для досягнення оптимальної паливо-повітряної суміші. При нестачі палива на будь-яких режимах відбувається збіднення суміші і зростання температури вихлопних газів, що може призвести до виходу турбіни з ладу із-за перегріву турбінного валу. Крім того двигун може постраждати через що виникає на бідних сумішах детонації.
2.УСТАНОВКА ТУРБІНИ.
2.1. При заміні несправного турбокомпресора на новий або відремонтований необхідно насамперед з'ясувати причину несправності і усунути її до установки.
2.2. Замініть масло і масляний фільтр.
2.3. Промийте і продуйте повітряну магістраль між турбіною і повітряним фільтром. Переконайтеся в її герметичності. Замініть повітряний фільтр.
2.4. Промийте і продуйте повітряну магістраль між турбіною і двигуном. Перевірте з'єднання на герметичність.
2.5. Перевірте впускний і випускний колектори, а також турбокомпресор на предмет відсутності сторонніх предметів.
2.6. Перед установкою залийте чисте масло в отвір подачі масла в турбокомпресор. Прокручуйте турбінний вал пальцями. Дочекайтесь появи олії з зливного отвору.
2.7. Застосування герметиків і фумов для монтажу магістралей подачі і зливу масла категорично заборонено. Використовуйте прокладки.
2.8. Після установки турбокомпресора на штатне місце перевірте герметичність з'єднань.
2.9. Перед запуском двигуна необхідно прокрутити його стартером (не заводячи) до тих пір, поки система мастила не заповниться маслом (не згасне контрольна лампа).
2.10. Після запуску двигуна необхідно прогріти його на холостому ходу, далі остудити і знову прогріти на холостому ходу. Дану процедуру слід виконати кілька разів.
2.11. Перед початком експлуатації слід повторно перевірити всі з'єднання на герметичність.
2.12. Конструкція турбокомпресора вимагає його обкатки. Першу тисячу кілометрів не давайте двигуну розвивати повну потужність. Обмежуйте двигун за оборотами обертання (приблизно 50 % від максимально допустимих обертів).
3.ЕКСПЛУАТАЦІЯ ТУРБОКОМПРЕСОРА.
3.1. Турбокомпресор є частиною двигуна. Будь-які несправності систем двигуна безпосередньо позначаються на роботі турбіни і призводять до передчасного виходу її з ладу.
3.2. Необхідно періодично перевіряти і усувати несправності паливної системи. Забороняється експлуатація автомобіля з несправною системою паливоподачі.
3.3. Необхідно своєчасно замінювати масло, масляний і повітряний фільтри. Необхідно використовувати масла і витратні матеріали, рекомендовані заводом-виробником.
3.4. Перед остановкой двигателя после интенсивной езды необходимо охлаждать турбину. Для этого необходимо дать двигателю поработать на оборотах холостого хода не менее одной минуты или установить турбо-таймер.
3.5. После холодного пуска рекомендуется избегать интенсивной езды до прогрева двигателя.
3.6. Запрещается эксплуатация автомобиля без воздушного фильтра или с не герметичными патрубками.
3.7. Запрещается эксплуатация автомобиля с низким уровнем масла в поддоне двигателя.
3.8. Не рекомендуется, чтобы двигатель долго работал на холостом ходу.
3.9. Забороняється експлуатація автомобіля з несправною системою випуску. Підвищений протитиск призводить до передчасного виходу турбокомпресора з ладу.
ОПИС ОБОВ'ЯЗКОВИХ РОБІТ ПРИ ЗАМІНІ ТУРБОКОМПРЕСОРА.
1. З'ясування причин виходу з ладу старого турбокомпресора та їх усунення.
2. Заміна моторного масла на нове, схвалене заводом-виготовлювачем.
3. Заміна масляного фільтра на новий.
4. Заміна повітряного фільтра на новий.
5. Перевірка відсутності сторонніх предметів у впускному трубопроводі, у випускному колекторі та у турбокомпресорі.
6. Проверка воздушных трубопроводов на герметичность.
7. Проверка патрубка подачи масла на отсутствие закоксованности, его чистка и промывка. Для автомобилей VAG с двигателями 1,8T 20V - обязательная замена маслоподающей магистрали.
8. Проверка патрубка слива масла с турбины на отсутствие закоксованности , его чистка и промывка.
9. Замена прокладок масляных магистралей на новые. Применение герметиков для уплотнения фланцев масляных магистралей категорически запрещено.
Основні | |
---|---|
Код запчастини | 7517685005S |
Виробник | Garrett |
Країна виробник | США |
Марка | Renault |
Об'єм двигуна | 1900 куб. см |
Стан | Новий |
Тип запчастини | Аналог |
- Ціна: 16 957 ₴