Продавець Автогараж розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2366 відгуків

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

+380 (98) 223-88-48
+380 (50) 208-40-11
+380 (96) 347-71-95
+380 (63) 283-18-88
Автогараж
Кошик

Серцевина турбіни (катридж) на Фольксваген Кадді III 1.9 TDI (2004>) - Powertec - BV39 54399700022

4 999 

  • Немає в наявності
  • Код: BV39 54399700022
Серцевина турбіни (катридж) на Фольксваген Кадді III 1.9 TDI (2004>) - Powertec - BV39 54399700022
Серцевина турбіни (катридж) на Фольксваген Кадді III 1.9 TDI (2004>) - Powertec - BV39 54399700022Немає в наявності
4 999 
+380 (98) 223-88-48
  • +380 (50) 208-40-11
  • +380 (96) 347-71-95
  • +380 (63) 283-18-88
+380 (98) 223-88-48
  • +380 (50) 208-40-11
  • +380 (96) 347-71-95
  • +380 (63) 283-18-88
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця

Серцевина турбіни (катридж) на Фольксваген Кадді III (Volkswagen Caddy) 1.9 TDI (2004>) - Powertec - BV39 54399700022

Номери виробників

3K :
54399700011 , 54399700022 , 54399700082 , 54399800011 , 54399880011 , 54399800022 , 54399880022 , 54399880082 , 54399900011 , 54399900022 , 54399980082 , 5439 970 0011 , 5439-988-0011 , 5439-988-0022
ACI - AVESA : IT-751851-5003S , IT-5439-988-0022
BTS Turbo : T914013
BU : 126062 , 127814
BorgWarner : 5439 988 0022
GARRETT : 751851-1 , 751851-2 , 751851-3 , 751851-0001 , 751851-0002 , 751851-0003 , 751851-5001S , 751851-5002S , 751851-5003S
KKK : 54399700011 , 54399700022 , 54399880011 , 54399880022 , KP39-011 , KP399700011 , BV39-022 , BV399700022
MOTAIR TURBOLADER : 334570
SCHLUTTER TURBOLADER : 172-07110
SONNENSCHEIN : 751851-5003S
TURBO' S HOET : 1102112 , 751851-2003
VAG : 038253010D , 038253056E , 038253014G , 038253016K , 038253016R , 03G253014F , 038253010DV , 038253010DX , 038253056EV , 038253056EX , 038253014GV , 038253014GX , 038253016KX , 038253016RV , 038253016RX , 03G253014FX , 038 253 010 D , 038 253 014 G , 038 253 016 R , 038 253 014 GV , 038 253 016 RV , 038 253 014 GX , 038 253 016 RX
VAICO : 10-8339 , V10-8339
VW : 038253010D , 038253056E , 038253014G , 038253056G , 038253056J , 038253016K , 038253010P , 038253016R , 03G253014F , 038253010DV , 038253010DX , 038253056EV , 038253056EX , 038253014GV , 038253014GX , 038253056GV , 038253056GX , 038253056JV , 038253056JX , 038253016KV , 038253016KX , 038253010PV , 038253010PX , 038253016RV , 038253016RX , 03G253014FV , 03G253014FX

Графік роботи інтернет-магазину "Автогараж"

День Час роботи
Понеділок 09:00 — 17:00
Вівторок 09:00 — 17:00
Середа 09:00 — 17:00
Четвер 09:00 — 17:00
П'ятниця 09:00 — 17:00
Субота 09:00 — 15:00
Неділя Вихідний

У нашому інтернет магазині "Автогараж" ви завжди зможете придбати оригінальні і неоригінальні запчастини на Рено Трафік / Рено Майстер / Рено Кенго/ Опель Віваро / Опель Мовано / Ніссан Примастар / Ніссан Интерстар

Доставка запчастин по Україні здійснюється перевізниками Нова пошта , Інтайм , Автолюкс ,Делівері , Міст Експрес , Євро Експрес. Більш детальну інформацію можна отримати в розділі "Доставка і оплата".

ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН "АВТОГАРАЖ"

Запчастини на Рено Кенго , Ніссан Кубистар

фільтра автомобільні Фільтра автомобільні

Фільтр масляний , Фільтр паливний , повітряний Фільтр , Кабінний фільтр салону)

 

двигун на Рено Трафік Компоненти двигуна

Ремені і ролики, комплекти поршневих кілець, прокладки двигуна, сальники двигуна, втулки двигуна (корінні і шатунні), клапана / направляючі / штовхачі / рокера, шатуни, колінвал, масляний насос, шківи / шестерні, підвіска двигуна і коробки передач, захист двигуна / КПП / генератора / ременів, компресор надуву (турбіна) / елементи, щуп рівня масла

 

коробка КППТрансмісія

підшипники КПП , шестерні і вали КПП , сальники , диференціал

 

шасі Шасі

Кульова опора, Елементи підвіски важеля, Елементи підвіски стабілізатора, Підшипники, Колісні диски / Болти коліс, Передні важелі, Сайлентблоки і кронштейни кріплення, Сайлентблоки і кронштейни кріплення підрамника, Сайлентблоки задньої балки

 

амортизація Амортизація транспортного засобу

Передні амортизатори, Задні амортизатори, Кріплення амортизатора, Пружини

 

привід Привід автомобіля

Зчеплення, Вижимний пошипник зчеплення, Кулак поворотний (ШРУС), Піввісь, Пильовики ШРУСа, Сальники привода, Підшипники привода

 

гальмівна система Гальмівна система

Передні гальмівні колодки, Задні гальмівні колодки Гальмівний диск передній Гальмівний диск задній Трос ручного гальма, Ремкомплекти гідравліки, Гальмівний супорт, Гальмівні шланги, Головний гальмівний циліндр, Вакуумний насос

 

рульова система Рульова система

Кермові тяги Кермові наконечники, Пильовики рульової тяги, Насос гідропідсилювача

 

датчики Електричні системи автомобіля

Витратомір повітря, Клапани управління турбіни, До

 

 

ІНСТРУКЦІЯ ПО УСТАНОВЦІ І ЕКСПЛУАТАЦІЇ ТУРБІН (ТУРБОКОМПРЕСОРІВ).

Дана інструкція відображає набутий багатий досвід по установці і експлуатації турбокомпресорів. Не дотримання даної інструкції призведе до швидкого виходу турбіни з ладу.

 

 

1.ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.

1.1. Турбіна (турбокомпресор) встановлюються на двигун так, щоб вісь турбінного валу була паралельна земної поверхні. В іншому випадку виникають додаткові навантаження на підшипники ковзання, пов'язані з гіроскопічним ефектом. При великому куті нахилу виникають проблеми зі зливом масла з середнього корпусу.

 

1.2. Отвір для подачі масла в середній корпус турбіни (турбокомпресора) має бути розміщене вертикально вгору плюс/мінус 15 градусів. В іншому випадку виникають проблеми зі зливом масла з середнього корпусу.

 

1.3. Особливу увагу повинно бути приділено магістралі подачі масла на турбіну (турбокомпресор). Внутрішній діаметр магістралі повинен бути не менше 4 мм. Матеріалом для масляної магістралі можуть служити сталеві або мідна трубка, гнучкий шланг з армованого високотемпературного телефону. Використовуйте надійні різьбові з'єднання. Застосування дюритовых шлангів та з'єднань на хомутах не допустимо.

 

1.4. Злив масла з середнього корпусу повинен здійснюватися самопливом, зливна магістраль не повинна мати сильфонів і від'ємних кутів нахилу. Мінімально можливий внутрішній діаметр зливного патрубка повинен бути 12 мм. Для виготовлення зливного патрубка найкраще підходять сталь, алюміній і армовані силіконові шланги. Вхід магістралі зливу масла в піддон двигуна повинен бути вище рівня масла в ньому. Фланець приєднання зливного патрубка до середнього корпусу турбокомпресора повинен бути вище рівня масла в піддоні двигуна.

 

1.5. Максимальний тиск масла, що надходить у середній корпус турбокомпресора не повинне перевищувати 4,5...5,0 бар! Інакше виникає переповнення маслом камери середнього корпусу (масло не встигає зливатися) і "видавлювання" масла у турбінну і компресорну частину турбіни. Якщо тиск в магістралі занадто висока необхідно використовувати рестрикторами, поступово зменшуючи переріз магістралі подачі масла з кроком 0,5 мм. Мінімально можливе значення тиску масла на холостих обертах - 0,7 бар.

 

1.6. Необхідно використовувати повітряний фільтр , що має пропускну здатність , достатню для встановлюваного типу турбокомпресора. В іншому випадку при високих навантаженнях двигуна не вистачить повітря для роботи (зменшення тиску наддуву , падіння потужності). Забруднене або не відповідний фільтр призводить до виникнення сильного (більше 0,05 бар) розрядження між фільтром і турбокомпресором і призводить до "висмоктування" олії з компресорної частини турбіни.

 

1.7. Будь двигун оснащений системою вентиляції картерних газів. Для зменшення попадання масла і бруду в компресорну частину турбіни з картерними газами доцільно використовувати різноманітні фільтри-відстійники. Крім того несправність (закоксованість) системи вентиляції картерних газів призводить до збільшення тиску в піддоні двигуна і, як наслідок, утрудненого зливу масла з середнього корпусу турбіни і "видавлювання" масла у турбінну і компресорну частину турбіни.

 

1.8. Автомобіль, оснащений турбонаддувом, повинен бути оснащений відповідною системою випуску. У разі, якщо протитиск в системі випуску перевищує 0,05 бар двигун не розвиватиме належної потужності. Крім того, виникають додаткові навантаження на упорний підшипник турбіни, що призводить до його швидкого зносу і виходу турбокомпресора з ладу.

 

1.9. Автомобіль, оснащений турбонаддувом повинен мати систему подачі палива, здатну подати достатню його кількість, для досягнення оптимальної паливо-повітряної суміші. При нестачі палива на будь-яких режимах відбувається збіднення суміші і зростання температури вихлопних газів, що може призвести до виходу турбіни з ладу із-за перегріву турбінного валу. Крім того двигун може постраждати через що виникає на бідних сумішах детонації.

 

 

 

 

 

2.УСТАНОВКА ТУРБІНИ.

2.1. При заміні несправного турбокомпресора на новий або відремонтований необхідно насамперед з'ясувати причину несправності і усунути її до установки.

 

2.2. Замініть масло і масляний фільтр.

 

2.3. Промийте і продуйте повітряну магістраль між турбіною і повітряним фільтром. Переконайтеся в її герметичності. Замініть повітряний фільтр.

 

2.4. Промийте і продуйте повітряну магістраль між турбіною і двигуном. Перевірте з'єднання на герметичність.

 

2.5. Перевірте впускний і випускний колектори, а також турбокомпресор на предмет відсутності сторонніх предметів.

 

2.6. Перед установкою залийте чисте масло в отвір подачі масла в турбокомпресор. Прокручуйте турбінний вал пальцями. Дочекайтесь появи олії з зливного отвору.

 

2.7. Застосування герметиків і фумов для монтажу магістралей подачі і зливу масла категорично заборонено. Використовуйте прокладки.

 

2.8. Після установки турбокомпресора на штатне місце перевірте герметичність з'єднань.

 

2.9. Перед запуском двигуна необхідно прокрутити його стартером (не заводячи) до тих пір, поки система мастила не заповниться маслом (не згасне контрольна лампа).

 

2.10. Після запуску двигуна необхідно прогріти його на холостому ходу, далі остудити і знову прогріти на холостому ходу. Дану процедуру слід виконати кілька разів.

 

2.11. Перед початком експлуатації слід повторно перевірити всі з'єднання на герметичність.

 

2.12. Конструкція турбокомпресора вимагає його обкатки. Першу тисячу кілометрів не давайте двигуну розвивати повну потужність. Обмежуйте двигун за оборотами обертання (приблизно 50 % від максимально допустимих обертів).

 

 

3.ЕКСПЛУАТАЦІЯ ТУРБОКОМПРЕСОРА.

3.1. Турбокомпресор є частиною двигуна. Будь-які несправності систем двигуна безпосередньо позначаються на роботі турбіни і призводять до передчасного виходу її з ладу.

 

3.2. Необхідно періодично перевіряти і усувати несправності паливної системи. Забороняється експлуатація автомобіля з несправною системою паливоподачі.

 

3.3. Необхідно своєчасно замінювати масло, масляний і повітряний фільтри. Необхідно використовувати масла і витратні матеріали, рекомендовані заводом-виробником.

 

3.4. Перед зупинкою двигуна після інтенсивної їзди необхідно охолоджувати турбіну. Для цього необхідно дати двигуну попрацювати на обертах холостого ходу не менше однієї хвилини або встановити турбо-таймер.

 

3.5. Після холодного пуску рекомендується уникати інтенсивної їзди до прогріву двигуна.

 

3.6. Забороняється експлуатація автомобіля без повітряного фільтра або з герметичними патрубками.

 

3.7. Забороняється експлуатація автомобіля з низьким рівнем масла в піддоні двигуна.

 

3.8. Не рекомендується, щоб двигун довго працював на холостому ходу.

 

3.9. Забороняється експлуатація автомобіля з несправною системою випуску. Підвищений протитиск призводить до передчасного виходу турбокомпресора з ладу.

 

 

ОПИС ОБОВ'ЯЗКОВИХ РОБІТ ПРИ ЗАМІНІ ТУРБОКОМПРЕСОРА.

1. З'ясування причин виходу з ладу старого турбокомпресора та їх усунення.

 

2. Заміна моторного масла на нове, схвалене заводом-виготовлювачем.

 

3. Заміна масляного фільтра на новий.

 

4. Заміна повітряного фільтра на новий.

 

5. Перевірка відсутності сторонніх предметів у впускному трубопроводі, у випускному колекторі та у турбокомпресорі.

 

6. Перевірка повітряних трубопроводів на герметичність.

 

7. Перевірка патрубка подачі масла на відсутність закоксованности, його чищення та промивання. Для автомобілів VAG з двигунами 1,8 T 20V - обов'язкова заміна маслоподающей магістралі.

 

8. Перевірка патрубка зливу масла з турбіни на відсутність закоксованности , його чищення та промивання.

 

9. Заміна прокладок масляних магістралей на нові. Застосування герметиків для ущільнення фланців масляних магістралей категорично заборонено.

 

10. Перед установкою турбокомпресора на двигун необхідно залити моторне масло в отвір подачі масла в турбокомпресор. Провертаючи турбінний вал пальцями необхідно дочекатися появи олії з зливного отвору.

 

11. Після установки турбокомпресора на двигун необхідно, щоб змазує масло потрапило під тиском в турбокомпресор до заводки двигуна. Для цього проворачивайте двигун стартером до тих пір, поки не згасне контрольна лампа тиску масла.

 

12. Необхідно переконатися, що масло надходить у турбокомпресор. Для цього необхідно послабити кріплення подаючого або зливного патрубків і переконатися в надходженні масла під тиском.

 

13. Після запуску двигуна необхідно переконатися у відсутності течі масла і охолоджуючої рідини з патрубків, приєднаних до турбокомпресора.

 

14. Після запуску необхідно, щоб двигун працював на холостому ходу до нагрівання охолодної рідини до робочої температури. Далі необхідно охолодити двигун. Дану операцію необхідно провести три рази.

 

15. Першу тисячу кілометрів пробігу необхідно експлуатувати автомобіль тільки на часткових навантаженнях не перевищують 50% від номінальних.

Характеристики
Основні
ВиробникPowertec
Інформація для замовлення
  • Ціна: 4 999 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner