Продавець Автогараж розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2366 відгуків

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

+380 (98) 223-88-48
+380 (50) 208-40-11
+380 (96) 347-71-95
+380 (63) 283-18-88
Автогараж
Кошик

Серцевина турбіни (катридж) на Мерседес Віто (w 639) 2.2 CDI - Powertec - RHF4

5 213 

  • В наявності
  • Код: RHF4
Серцевина турбіни (катридж) на Мерседес Віто (w 639) 2.2 CDI - Powertec - RHF4
Серцевина турбіни (катридж) на Мерседес Віто (w 639) 2.2 CDI - Powertec - RHF4В наявності
5 213 
+380 (98) 223-88-48
  • +380 (50) 208-40-11
  • +380 (96) 347-71-95
  • +380 (63) 283-18-88
+380 (98) 223-88-48
  • +380 (50) 208-40-11
  • +380 (96) 347-71-95
  • +380 (63) 283-18-88
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця

Серцевина турбіни (катридж) на Мерседес Віто (Mercedes Vito) (w 639) 2.2 CDI (om636) (80kWt / 110kWt) - Powertec - RHF4

Номери виробників

, V30-8310
ACI - AVESA : IT-VV14
BTS Turbo : T911314 , T912414 , T911226 , T911324 , T914031 , T915435 , T911276 , T914185 , T912094 , T911398 , T911895
BU : 124330 , 126111 , 124361 , 124333 , 127614 , 124324 , 124354 , 125176 , 127197 , 125049
ELRING : 715740
GARRETT : 715910-1 , 715910-2 , 715910-5002S , 727461-2 , 727461-3 , 727461-4 , 727461-5 , 727461-6 , 726698-3 , 727461-5005S , 727461-5006S , 726698-5003S , 742693-1 , 742693-2 , 742693-3 , 742693-5002S , 742693-5003S , 778794-1
IHI : VF40A132 , VV14 , VV17
MERCEDES-BENZ : A 646 096 01 99 , 6110960099 , 6110961099 , 6110960399 , 6110961599 , 6110961699 , 6110960799 , 6110960999 , 6120960299 , 6120960399 , 6120960499 , 6120960599 , 6120960999 , 611096109980 , 611096109964 , 611096159980 , 611096079988 , 611096099980 , 612096029980 , 612096039980 , 612096049980 , 612096059980 , 639 09 008 80 , 6460900080 , 6460900180 , 6460900580 , 6460901780 , 6460960099 , 6460960199 , 6460960399 , 6460960499 , 646090018080 , 646096049980 , 646 096 01 99 , A6460900580 , A6460901780 , A639 09 008 80
MOTAIR TURBOLADER : 6110960999 , 334120 , 333461 , 333961 , 334732 , 333272 , 333372 , 334154 , 333384 , 334335 , 334587 , 333328 , 334468 , 333461ABS , 333961ABS , 334732ABS , 333272ABS , 333372ABS , 333384ABS
SCHLUTTER TURBOLADER : 172-03420 , 172-03335 , 172-03555 , 172-03565 , 172-06100 , 172-06610 , 172-06760 , 172-06570 , 172-06535 , 172-08068
TURBO' S HOET : 1101226
VAICO : 30-8310

 

ІНСТРУКЦІЯ ПО УСТАНОВЦІ І ЕКСПЛУАТАЦІЇ ТУРБІН (ТУРБОКОМПРЕСОРІВ).

Дана інструкція відображає набутий багатий досвід по установці і експлуатації турбокомпресорів. Не дотримання даної інструкції призведе до швидкого виходу турбіни з ладу.

 

 

1.ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.

1.1. Турбіна (турбокомпресор) встановлюються на двигун так, щоб вісь турбінного валу була паралельна земної поверхні. В іншому випадку виникають додаткові навантаження на підшипники ковзання, пов'язані з гіроскопічним ефектом. При великому куті нахилу виникають проблеми зі зливом масла з середнього корпусу.

 

1.2. Отвір для подачі масла в середній корпус турбіни (турбокомпресора) має бути розміщене вертикально вгору плюс/мінус 15 градусів. В іншому випадку виникають проблеми зі зливом масла з середнього корпусу.

 

1.3. Особливу увагу повинно бути приділено магістралі подачі масла на турбіну (турбокомпресор). Внутрішній діаметр магістралі повинен бути не менше 4 мм. Матеріалом для масляної магістралі можуть служити сталеві або мідна трубка, гнучкий шланг з армованого високотемпературного телефону. Використовуйте надійні різьбові з'єднання. Застосування дюритовых шлангів та з'єднань на хомутах не допустимо.

 

1.4. Злив масла з середнього корпусу повинен здійснюватися самопливом, зливна магістраль не повинна мати сильфонів і від'ємних кутів нахилу. Мінімально можливий внутрішній діаметр зливного патрубка повинен бути 12 мм. Для виготовлення зливного патрубка найкраще підходять сталь, алюміній і армовані силіконові шланги. Вхід магістралі зливу масла в піддон двигуна повинен бути вище рівня масла в ньому. Фланець приєднання зливного патрубка до середнього корпусу турбокомпресора повинен бути вище рівня масла в піддоні двигуна.

 

1.5. Максимальний тиск масла, що надходить у середній корпус турбокомпресора не повинне перевищувати 4,5...5,0 бар! Інакше виникає переповнення маслом камери середнього корпусу (масло не встигає зливатися) і "видавлювання" масла у турбінну і компресорну частину турбіни. Якщо тиск в магістралі занадто висока необхідно використовувати рестрикторами, поступово зменшуючи переріз магістралі подачі масла з кроком 0,5 мм. Мінімально можливе значення тиску масла на холостих обертах - 0,7 бар.

 

1.6. Необхідно використовувати повітряний фільтр , що має пропускну здатність , достатню для встановлюваного типу турбокомпресора. В іншому випадку при високих навантаженнях двигуна не вистачить повітря для роботи (зменшення тиску наддуву , падіння потужності). Забруднене або не відповідний фільтр призводить до виникнення сильного (більше 0,05 бар) розрядження між фільтром і турбокомпресором і призводить до "висмоктування" олії з компресорної частини турбіни.

 

1.7. Будь двигун оснащений системою вентиляції картерних газів. Для зменшення попадання масла і бруду в компресорну частину турбіни з картерними газами доцільно використовувати різноманітні фільтри-відстійники. Крім того несправність (закоксованість) системи вентиляції картерних газів призводить до збільшення тиску в піддоні двигуна і, як наслідок, утрудненого зливу масла з середнього корпусу турбіни і "видавлювання" масла у турбінну і компресорну частину турбіни.

 

1.8. Автомобіль, оснащений турбонаддувом, повинен бути оснащений відповідною системою випуску. У разі, якщо протитиск в системі випуску перевищує 0,05 бар двигун не розвиватиме належної потужності. Крім того, виникають додаткові навантаження на упорний підшипник турбіни, що призводить до його швидкого зносу і виходу турбокомпресора з ладу.

 

1.9. Автомобіль, оснащений турбонаддувом повинен мати систему подачі палива, здатну подати достатню його кількість, для досягнення оптимальної паливо-повітряної суміші. При нестачі палива на будь-яких режимах відбувається збіднення суміші і зростання температури вихлопних газів, що може призвести до виходу турбіни з ладу із-за перегріву турбінного валу. Крім того двигун може постраждати через що виникає на бідних сумішах детонації.

 

 

 

 

 

2.УСТАНОВКА ТУРБІНИ.

2.1. При заміні несправного турбокомпресора на новий або відремонтований необхідно насамперед з'ясувати причину несправності і усунути її до установки.

 

2.2. Замініть масло і масляний фільтр.

 

2.3. Промийте і продуйте повітряну магістраль між турбіною і повітряним фільтром. Переконайтеся в її герметичності. Замініть повітряний фільтр.

 

2.4. Промийте і продуйте повітряну магістраль між турбіною і двигуном. Перевірте з'єднання на герметичність.

 

2.5. Перевірте впускний і випускний колектори, а також турбокомпресор на предмет відсутності сторонніх предметів.

 

2.6. Перед установкою залийте чисте масло в отвір подачі масла в турбокомпресор. Прокручуйте турбінний вал пальцями. Дочекайтесь появи олії з зливного отвору.

 

2.7. Застосування герметиків і фумов для монтажу магістралей подачі і зливу масла категорично заборонено. Використовуйте прокладки.

 

2.8. Після установки турбокомпресора на штатне місце перевірте герметичність з'єднань.

 

2.9. Перед запуском двигуна необхідно прокрутити його стартером (не заводячи) до тих пір, поки система мастила не заповниться маслом (не згасне контрольна лампа).

 

2.10. Після запуску двигуна необхідно прогріти його на холостому ходу, далі остудити і знову прогріти на холостому ходу. Дану процедуру слід виконати кілька разів.

 

2.11. Перед початком експлуатації слід повторно перевірити всі з'єднання на герметичність.

 

2.12. Конструкція турбокомпресора вимагає його обкатки. Першу тисячу кілометрів не давайте двигуну розвивати повну потужність. Обмежуйте двигун за оборотами обертання (приблизно 50 % від максимально допустимих обертів).

 

 

3.ЕКСПЛУАТАЦІЯ ТУРБОКОМПРЕСОРА.

3.1. Турбокомпресор є частиною двигуна. Будь-які несправності систем двигуна безпосередньо позначаються на роботі турбіни і призводять до передчасного виходу її з ладу.

 

3.2. Необхідно періодично перевіряти і усувати несправності паливної системи. Забороняється експлуатація автомобіля з несправною системою паливоподачі.

 

3.3. Необхідно своєчасно замінювати масло, масляний і повітряний фільтри. Необхідно використовувати масла і витратні матеріали, рекомендовані заводом-виробником.

 

3.4. Перед зупинкою двигуна після інтенсивної їзди необхідно охолоджувати турбіну. Для цього необхідно дати двигуну попрацювати на обертах холостого ходу не менше однієї хвилини або встановити турбо-таймер.

 

3.5. Після холодного пуску рекомендується уникати інтенсивної їзди до прогріву двигуна.

 

3.6. Забороняється експлуатація автомобіля без повітряного фільтра або з герметичними патрубками.

 

3.7. Забороняється експлуатація автомобіля з низьким рівнем масла в піддоні двигуна.

 

3.8. Не рекомендується, щоб двигун довго працював на холостому ходу.

 

3.9. Забороняється експлуатація автомобіля з несправною системою випуску. Підвищений протитиск призводить до передчасного виходу турбокомпресора з ладу.

 

 

ОПИС ОБОВ'ЯЗКОВИХ РОБІТ ПРИ ЗАМІНІ ТУРБОКОМПРЕСОРА.

1. З'ясування причин виходу з ладу старого турбокомпресора та їх усунення.

 

2. Заміна моторного масла на нове, схвалене заводом-виготовлювачем.

 

3. Заміна масляного фільтра на новий.

 

4. Заміна повітряного фільтра на новий.

 

5. Перевірка відсутності сторонніх предметів у впускному трубопроводі, у випускному колекторі та у турбокомпресорі.

 

6. Перевірка повітряних трубопроводів на герметичність.

 

7. Перевірка патрубка подачі масла на відсутність закоксованности, його чищення та промивання. Для автомобілів VAG з двигунами 1,8 T 20V - обов'язкова заміна маслоподающей магістралі.

 

8. Перевірка патрубка зливу масла з турбіни на відсутність закоксованности , його чищення та промивання.

 

9. Заміна прокладок масляних магістралей на нові. Застосування герметиків для ущільнення фланців масляних магістралей категорично заборонено.

 

10. Перед установкою турбокомпресора на двигун необхідно залити моторне масло в отвір подачі масла в турбокомпресор. Провертаючи турбінний вал пальцями необхідно дочекатися появи олії з зливного отвору.

 

11. Після установки турбокомпресора на двигун необхідно, щоб змазує масло потрапило під тиском в турбокомпресор до заводки двигуна. Для цього проворачивайте двигун стартером до тих пір, поки не згасне контрольна лампа тиску масла.

 

12. Необходимо убедиться, что масло поступает в турбокомпрессор. Для этого необходимо ослабить крепление подающего или сливного патрубков и убедиться в поступлении масла под давлением.

 

13. После запуска двигателя необходимо убедиться в отсутствии подтеканий масла и охлаждающей жидкости из патрубков, присоединенных к турбокомпрессору.

 

14. После запуска необходимо, чтобы двигатель работал на холостом ходу до нагрева охлаждающей жидкости до рабочей температуры. Далее необходимо охладить двигатель. Данную операцию необходимо провести три раза.

 

15. Першу тисячу кілометрів пробігу необхідно експлуатувати автомобіль тільки на часткових навантаженнях не перевищують 50% від номінальних.

Характеристики
Основні
ВиробникPowertec
Інформація для замовлення
  • Ціна: 5 213 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner